Spraydag 5 (IVF 1 - Dag 5)

Då var man inne på spraydag 5. Allt går bara bra men spraypuffarna är liksom minimala, jag känner dem knappt numera. *förvånad & undrande*

Efter incidenten med det upphettade badrummet så har jag ju fortsätt att sprayat med en flaska som istället står i kylen. Konstigt nog så känns det som om de inte kommer lika stora puffar från denna nya och kalla flaska jämfört med den förra som jag hade i badrumsskåpet. Nu har jag heller inte haft något problem med att sprayet ringer ner mot svalget... *hmm*

Nu börjar alla dessa tänk om igen...
Tänk om dosen är för liten?
Tänk om de e fel på flaskan?
Tänk om det är kallare i kylen än vad displayen visar?
Tänk om jag inte hinner med att bli nedreglerad i tid?
Tänk om allt krockar med vår resa?

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0