Spraydag 20 (IVF 1 - Dag 20)

Nu är vi hemma igen efter besöket hos kliniken där jag fick veta att allt ser jättefin ut och att jag verkar vara helt nedreglerad enligt VUL! Nu väntar jag på att min läkare ska ringa och ge mig svaret på hur blodprovet som jag tog i morse ser ut, om detta är ok så kommer jag att börja med mina sprutor ikväll! *håller tummarna*

Jag fick lära mig hur jag ska ta sprutan av en jätte trevlig och snäll sköterska. Att sticka sig i magen var absolut inga problem! De är värre att dra bort ett plåster än att sticka sig i magen med en så liten nål. :)

Förresten så var det tur att jag bytte till ny sprayflaska efter att den första råkat bli för varm. Läkaren tyckte att det var rätt gjort, man ska inte chansa.

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0