Besök hos BM idag

Alla mina värden var mycket bra! Har för mig att jag låg på 122 i HB (jag började aldrig med järntillskott utan såg till att få i mig mer järn på naturligt vis) och jag hade 120/80 i puls. Inget socker eller äggvita i urinen.

Bebisen håller en jämn och fin kurva. Magmåttet idag låg på 30! Hjärtljudet var fint och bebisen verkar må prima. Dock fick jag faktiskt inte reda på hur många slag det var denna gång...

Nästa besök är den 16:e September.

Idag är jag i v 29+1 = Inne i vecka 30!

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: MDB

Roligt att höra att ditt järnvärde var bra (och allt annat), har själv som mål att klara mig med "naturligt" järn och hoppas att det funkar.

2010-09-02 @ 21:45:35
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Louise

Hejsan!

Ser att vi är i ungefär samma skede i graviditeten, hoppas allt går bra för dej, själv så känns det som ja ska sprängas;)



Mvh Louise

2010-09-04 @ 21:10:09
URL: http://ivfmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0