Sista veckan!

Denna veckan är sista veckan som jag jobbar sen väntar föräldrarledigheten! Jag har valt att ta ledigt en hel månad innan beräknat födelsedatum för att varva ner, förbereda, ladda och boa.

Det ska bli så skönt att slippa vara på jobbet och istället kunna promenera i det vackra höstvädret, pyssla här hemma, förbereda för bebisen och att få vila och sova när man är trött.

Snart börjar en helt ny verklighet och jag vill vara så förberedd som jag kan vara... vilket inte är så lätt har jag upptäckt.

Idag är jag i v 34+5 = Inne i vecka 35!

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter som en klok idé att vara hemma en månad innan bf, mycket som ska hinna göras och så behöver man vila.



Kram

2010-10-11 @ 20:50:13
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: MDB

Vad härligt! Har också planerat att vara ledig en månad innan.

2010-10-12 @ 18:36:00
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0