Besök hos BM idag

Allt stod bra till. Jag hade 80/120 i puls och Hb:et låg idag på 117, urinstickan såg fin ut och magmåttet låg idag på 36. Bebisens hjärta slog fint men barnmorskan blev lite förvånad över bebisens läge för fosterljuden (hjärtat) lät inte alls där hon tänkt sig utan mycket högre upp på vänster sida i min mage. För säkerhetskull blev vi inbokade på ett ultraljud för att se bebisens position så att den inte ligger i säte. Så på måndag ska vi tillbaka för att kolla hur det ser ut. Hoppas verkligen att bebisen ligger med huvudet nedåt som den gjort i typ en måndad... jag vill ju helst inte behöva göra något vändningsförsök.

Idag är jag i v 35 = Inne i vecka 36!

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0