Världens finaste sprattelbebis!

Just nu är vi dom 2 lyckligaste i hela världen! :)

Vi har fått se vår älskade lilla busplutt och det var världens finaste lilla bebis! Så sprallig och busig! Det var till och med svårt att mäta vår sprattelbebis längd och nackspalt på grund av att plutten aldrig låg stilla. Hihi.

Resultaten vi fick på vårt CUB-test var jättefina och vi är så lättade och glada! Nu ska jag försöka att inte oroa mig så mycket för allt och istället börja njuta av tiden som gravid och vad som komma skall! *läääängtar*

Lustigt nog så noterade mannen min att barnmorskan sa HAN ett flertal gånger under undersökningen... Ojoj, tänk om de e så, att det verkligen är en liten kille?! Näää... jag vill inte veta om de e en kille eller en tjej som ligger och splattlar i min mage förrän bebben är född. :P

Det visade sig att vi fått fel datum på BF (2010-11-19). Jag är +3 dagar extra idag. BF = 2010-11-16. Jag är alltså 12 veckor och 6 dagar gången idag och imorgon är jag inne i vecka 14! :D

Vi fick med oss en DVD och 4 bilder som ikväll ska skickas runt till nära o kära! Mannen min har redan konverterat DVD'n till en flashfilm som vi ska lägga ut på nätet under hemlig adress. ;-)

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: MDB

Åh vad roligt att ha fått sett bebisen och att resultatet på testet var bra!

2010-05-11 @ 20:46:06
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Tea

Underbart!

2010-05-13 @ 08:59:27
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0