Jag rör på mig igen!

WOW! Första natten utan att behöva gå upp för att kissa! Så skönt!! :D

Mannen och jag har börjat att gå till och från pendeln i det vackra vädret (ca 15-20 min i "gravid takt"). Eftersom jag de senaste 4 månaderna mestdels inte orkat röra mig speciellt mycket så har kroppen blivit trött och seg. Idag har jag dock fått en kontigt värk ner i magen som liksom spänner när jag rör på mig, jag känner inget om jag står still eller sitter ner. Det kanske blev för intensivt med promenaderna? Eller så e det kanske bara livmodern som växer?

Idag är jag i v14+2 = Inne i vecka 15
!

¤ SmultronEtt ¤


Kommentarer
Postat av: Monica

Det där låter som helt vanliga sammandragningar!

2010-05-22 @ 21:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0