Allt bra med bebben! *phew*

Det blev en tur till Gyn-akuten igår. Jag hade problem med ihållande smärta i magens vänstra sidan snett nedanför navel och strax ovanför blygdbenet. Jag fick lämna urinprov och blodprov och resultaten var bara bra. Vi tittade till bebisen och allt verkade fint fint. Jag fick ordination att ta det lungt och vila, inte bära nått, inte springa, inte cykla och inte anstränga mig. Dock var det ok att jobba eftersom jag har ett stillasittande yrke. Synd... skulle gärna stannat hemma i de fina vädret. ;-)

Idag har jag känt av en smärta nere i vänster skinka och det gör faktiskt lite ont i höften, rumpan och blygdbenet när jag går... tror de e bäckenuppluckring på g... :P

____________________

Uppdatering - 16.19

Har ont i vänster sida av bebismagen igen men nu kommer mer som små hugg. Upptäckte en liten svagt rosafärgad flytning i trosan, dock mer rosa än igår, ringde och pratade med barnmorskan som sa att det bara går att avvakta och hoppas på att allt blir bra. Det är vanligt med rosa flytningar, och i och med att bebisen mådde fint igår på UL hos Gyn-akuten så bör allt ändå vara ok sa hon.

Hoppas verkligen det...
____________________

Idag är jag i v13+5... snart inne i vecka 15!

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: Tea

Skönt att allt såg bra ut!

2010-05-17 @ 17:46:20
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0