Tillbaka i Sverige igen med "extra bagage"!

Nu sitter jag här igen vid min dator hemma i huset. Jag är jettlaggad... de e tidigt på morgonen svensk tid men strax efter lunch i landet långt långt bort. Tur att vi ställde fram klockan till sommartid inatt, att stiga upp 5 gammal tid blev istället kl 6, alltså inte sååå himla omänskligt tidigt... ;-)

Det har varit en aktiv semester med mycket att göra och se. Vi har haft fantastiskt bra tillsammans långt långt där borta! :D

Sen finns det ju nått ännu mer fantastiskt att tillägga som följde med oss hem... (jag kunde ju inte hålla mig från att berätta redan för en vecka sedan). Vi fick ett positivt utslag på stickan på testdagen den 14:e Mars! Lyckan var och är total! Vi e så glada över detta mirakel! Min mamma o pappa fick direkt ett MMS med en bild på vårt positiva graviditetstest och dom e dom enda som vet so far. :)

Herre Gud... Jag har så himla svårt att förstå att detta e sant! Jag är gravid! :D

Tack alla söta som hållt era tummar för oss! Nu får ni fortsätta att hålla era tummar för att det kommer att gå som det ska framöver. :)

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

GRATTIS! Helt underbart att du är gravid. Förstår att semestern blev lyckad med ett plus att glädjas åt. kram

2010-03-28 @ 16:02:11
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0