Ruvardag 7 (IVF 1 - Dag 43)

Dag 7, det har gått en hel ruvarvecka nu! För en vecka sedan fick vi vår lilla prick! :)
Det finns inte så speciellt mycket att rapportera... dagarna rullar på i en långsam takt.

Jag känner underliga stickningar ibland (inte riktigt sånna som innan mensen) och lite molvärk då och då. :(

Jag har tappat sugen för mat och känner mig inte speciellt hungrig. Jag är yr och trött. Men detta e väl inte så konstigt för jag har ju varit dunderförkyld under veckan. =P

Jo just de... jag drömmer som aldrig förr! En massa skumma drömmar om en massa skumma grejor!

____________________

Uppdatering - 19.03

Idag har jag varit yr nästan hela dagen... undrar om jag lider brist på nått... järn kanske?
Nått som mannen min himlar med ögonen över är när jag oroar mig för alla småsaker som att tex gå i trappan när rulltrappan står still och att springa sig andfådd för att hinna med bussen hem. =P

En definitiv grej är att jag alltid har molvärk efter jag varit på toa, spelar ingen roll om jag gjort 1:an eller 2:an.

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: M

usch visst e det jobbigt att bara vänta såhär !

Önskar så att vi båda är gravida så vi kan få sluta upp med dom här ivf dumheterna !!

Svårt det här med "symptom" oxå... ena stunden känner man nåt, andra ingenting! Man vet ju inte vad man ska tro ! Vad säger din magkänsla då?? Min vill säga att det kommer gå vägen men jag vågar inte riktigt tro på det, för då kommer jag bli såååå besviken om det blir minus !

Men jag hoppas fortfarande....och varje dag utan mens är ett nytt steg mot plusset ;)

Kram M

http://ledsenihemlighet.blogg.se

2010-03-05 @ 16:06:42
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag är också i ruvardag 7 idag och jag skulle inte kunna tänka mig att jaga till bussen. Man vet ju inte hur hårt fast det där lilla barnet sitter.

2010-11-27 @ 12:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0