Ruvardag 6 (IVF 1 - Dag 42)

Jepp, idag är jag på jobbet. Är otroligt trött men jobbar ändå extremt effektivt! Men jag tycker att tiden går alldeles fööör långsamt, jag vill ut och resa och ha semester nuuu!!! På fredag bär de av, till landet långt långt bort! 1 vecka kvar till 2 veckor i stora staden! Jippi!!! :D

Nått jag upptäckt när jag fört in mina vaggisar är att livmodertappen känns annorlunda... den e hård och har liksom krypt in och försvunnit långt bak jämfört med hur den var i för några dagar sedan, då var den mjuk och jag stötte på den nästan direkt när jag förde in en vaggis. =P

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: MDB

Åh, vad spännande. Hoppas att det är ett bra tecken.

2010-03-04 @ 22:06:34
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0