Ruvardag 4 (IVF 1 - Dag 40)

Jag trodde ju igår att jag skulle gå till jobbet idag... men shit va jag e super-duper dunder förkyld! Jag kommer istället att jobba hemifrån. Mailade min produktions/projektledare att "Jag är äckligt snorig. Jag kommer sitta här hemma och jobba där jag kan hosta rakt ut utan att hålla för munnen och snora och äckla mig hur mycket jag vill". Jepp de var precis så jag skrev. =P

Nu har jag även börjat att hosta... Jag har iaf inte ont i halsen eller huvudet och ingen feber vilket e skönt.
Undrar hur detta påverkar läget för "pricken"...?! *orolig*

Drömde inatt att jag fick blod på pappret när jag var på toa. Hoppas inte att det finns någon sanning i detta.
____________________

Uppdatering - 11.59

Jobbigt, jag har molvärk... :(
Och svag värk som spänner över tjejmagen när jag lyfter mig upp från stolen eller soffan... :(

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0