Ruvardag 3 (IVF 1 - Dag 39)

Hujeda mig så snorig jag är!! =P

Jag e riktigt förkyld men som tur e känner jag inget annat... de e bara snoooor i mängder. Nyser gör jag oxå, rejäla nysningar så man nästan ramlar omkull! :(

Idag är jag hemma från jobbet men imorgon är jag tillbaka i verkligheten igen. Jag vill inte jobba denna veckan, har en massa möten, känner mig inte riktigt fit for fight när jag e såhär förkyld som jag e.

Usch så synd de e om mig...
____________________

Uppdatering - 11.36

Ang min oro för att jag fått för få paket med Progesteron så har jag nu ringt sjukhuset och frågat.

Det stämmer att jag bara ska ta dem fram till TD - dag 16. 5 paket räcker alltså. :)
Fick veta att när man gör ett FET så ska man ta några dagar/veckor extra.

____________________

Uppdatering - 12.13

Skumt, det sticker, spänner och drar i tjejmagen (livmodern?). Ungefär samma känsla som jag får veckan innan mensen. Shit.. de e väl kört. :(

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: M

Usch va tråkigt med förkylning !!

Jag har oxå tänkt på att vi räknar olika.

Blev tillsagd på sahlgrenska att dag 1 skulle vara dagen efter ET.... ( allt för att dra ut på väntan ännu mer ) Men det betyder ju att det bara är EN dag emellan oss ;) ( och att jag egentligen borde kunna tjuvtesta innan )

Bara 100 år kvar nu......

Kramen M

http://ledsenihemlighet.blogg.se

2010-03-01 @ 10:37:25
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0