Ruvardag 13 (IVF 1 - Dag 49)

Blääää... är stressad inför resan, jag har en massor avsluta på jobbet innan jag drar. I eftermiddag ska jag även ha Personligt Utvecklingssamtal med Chefen. Stress, stress, stress! =P

Vi e i alla fall in checkade hela vägen till vår slutdestination via webben = en sak mindre på listan!

Nu är det inte många dagar kvar till TD! :)
____________________

Uppdatering - 15.55

M, jag är så ledsen för er skull. Vi som skulle plussa ihop... Det gör så ont i mig att du fått minus! :(
Nu börjat jag själv att tvivla... jag har ju inte heller börjat blöda... tänk om de e ett minus för mig med?
____________________

Uppdatering - 17.08

Utveckligssamtalet med chefen gick jättebra! (tack Fru Barnlös för din kommentar!)

Drömmen: Ja du, jag lämnar er med en spännande cliff hanger! Vi kommer vara iväg i 16 dagar, när vi kommer hem kommer jag såklart tala om hur det gått. Hoppas ni fortsätter att hålla era tummar för oss!

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: Drömmen

Men....kommer vi inte få veta något fören du är tillbaka? Det kommer ju bli en pina för oss som följer er :)



När är ni tillbaka? :)

2010-03-11 @ 12:08:33
URL: http://attlangta.blogspot.com/
Postat av: Fru barnlös

Lycka till med utvecklingssamtalet! Jag var på utvecklingssamtal igår hos chefen.

2010-03-11 @ 14:33:39
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: avlangtan.blogspot.com



Hoppas hoppas på plus :)

2010-03-11 @ 20:04:29
URL: http://avlangtan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0