Ruvardag 12 (IVF 1 - Dag 48)

Dag 12 är nu här - BIM. Än så länge blöder jag inte och idag mår jag bra förutom att det sticker i tjejmagen ibland, så fortsätt att hålla era tummar! :)

Idag är det dagen då jag vanligtvis skulle fått min mens, men med en massa hormoner inpumpade i kroppen så skulle det inte förvåna mig om den är sen... bara för att man ska kunna hoppas och sen få hoppet totalt krossat.

Hela kvällen igår hade jag mensont och mådde dåligt, även under natten vaknade jag av att det inte kändes som de skulle.

Drömmen. Tack söta du som verkligen tror att jag är gravid. :)
Och tack alla söta som oroar sig för mig, det känns skönt att ha er "hos mig".
____________________

Uppdatering - 21.19

Sitter här och funderar... tänk om jag är en av dem som lyckas klara mig utan någon blödning fram till TD och ändå får ett minus på stickan. De får inte bli så! :(

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: M

Åhhhhhh ;) Det kommer säkert gå vägen !! Jag är oxå förvånad att att det inte kommit något blod än... Det gör ju att man innerst inne hoppas så mycket mer, men samtidigt är man ju sååå rädd att kroppen luras !! Snart är detta över i alla fall ! Bara vi håller tummarna lite till ;)

Kram M

http://ledsenihemlighet.blogg.se

2010-03-10 @ 14:27:06
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0