Ruvardag 11 (IVF 1 - Dag 47)

Dag 11 - Min mage har svullnat upp.
Jag har hela tiden gått och känt mig ganska "säker" sålänge min mage inte sett ut som en ballong som den gör dagarna innan mensen... nu är jag inte alls så säker längre, jag e stor som en val! =P

Jepp det stämmer M! Jag har testdag på söndag när jag är iväg på semester. Det passar så himla bra tycker jag, man kan antingen bli väldens lyckligaste i ett annat spännande land lång långt bort eller så har man i alla fall något annat att tänka på och göra om det nu skulle bli tvärt om. Så jag kommer alltså att lämna alla söta IVF-pinglor som läser min blogg med värsta cliff hangern! Hmm... om jag nu inte får min mens innan dess... Hemska tanke!!
____________________

Uppdatering - 16.09

Nu har jag molvärk i ryggslutet... mår lite mens-illa. *suck*
____________________

Uppdatering - 19.06

Nyligen berättade en närstående i släkten (lika gammal som jag) att hon är gravid med första barnet. Först blev jag glad... sen fick jag ont i magen. Nu e jag deppig, hängig och nere...

(Hmm siffrorna 3 - 9 - 11 på samma dag... det måste väl betyda nått... ps... jag tänker "högt" just nu.)

____________________

Uppdatering - 21.30

Nu har jag exakt samma stickningar i tjejmagen som innan mensen. Jag har dessutom molvärk på samma vis som när mensen e på g. Jag tror faktiskt att mensen kommer när som helst nu. :(
____________________

Uppdatering - 21.40

Jag blir så ledsen när jag läser vad som hänt i bloggen "Drömmen om det mest naturliga". Stackars, jag lider verkligen med dem. Å vi som var på samma ruvardag... :(

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Vi hoppas på ett positivt resultat efter semester.

2010-03-09 @ 17:29:50
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Oj vad spännande med testdag på söndag, hoppas att ni får fira på semestern. Kram.

2010-03-09 @ 19:59:59
Postat av: desiree !

superfin blogg!

kiam väldigt gärna in hos mej också <3

2010-03-09 @ 20:36:57
URL: http://desireejosephine.blogg.se/
Postat av: Drömmen

Tack för din kommentar på ditt inlägg och min blogg. Jag tror på att du är gravid. Jag fick också en svullen mage efter mitt andra IVF, slutade dock i MA. Men då jag ringde till min klinik och frågade om detta sa de att det kunde vara ett gravsymtom. Och det var det.



Jag har gått och väntat på stor mage denna gången, men kom bara blod : (



Jag håller tummarna för dig



Kram

2010-03-10 @ 09:54:37
URL: http://attlangta.blogspot.com/
Postat av: M

ahhhhh vad händer, vad händer ?? Känns det fortfarande som mensen är pågång ?? Jätte nervös här nu !!

Hoppas hoppas att det INTE är mens !!!!!

Kram M

http://ledsenihemlighet.blogg.se

2010-03-10 @ 10:39:20
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0