Spraystart - Dag 1 (IVF 1 - Dag 1)

Igår innan jag somnade läste jag igenom hur jag skulle gå tillväga med min sprayning och imorse sprayade min första dos med Synarela. Allt gick riktigt bra! :)

För att komma ihåg vad jag gjorde med så skriver jag ner det här.
Jag snyter mig först sen lutar jag mitt huvud framåt lite och håller för ena näsborren när jag sprayar i andra och sen lutar jag huvudet bakåt i ca 5-7 sekunder, därefter gör jag samma grej när jag sprayar i nästa näsborre. Nu har jag dock gjort detta en enda gång so far… hoppas på att de kommer vara lika enkelt alla resterande gånger framöver. :)

Efter sprayningen kittlades det jätte mycket i min näsa och jag fick försöka hindra mig från att nysa vilket inte alls var speciellt lätt.

Nu sitter man här och undrar vilka av biverkningarna jag kommer att få. Huvudvärk har jag haft i 2 dagar nu så de jag känner svagt i mina tinningar behöver alltså inte vara en biverkning av Synarela sprayet.

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0