Spraydag 9 (IVF 1 - Dag 9)

Imorse kom spraymensen - på dag 9.
Konstigt nog har jag klarat mig på Alvedon! :)

Varken värken eller själva mensen var/är så hemsk som jag läst om att den skulle vara. Jag var helt uppskrämd över att det skulle vara värsta helvetet men blödningen är bara mer... vad ska jag säga... vattnig än den normala mensen. Jag tycker absolut inte att den är jobbigare eller värre på nått vis.

Jag glömde bort att ta nässprayet i morse för jag var lite bakis. Steg upp ur sängen vid 12.20. Men jag kom som tur på det vid 14.00. Hehe.

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Skönt att du inte har så mycket värk.

2010-01-31 @ 15:36:17
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0