Spraydag 8 (IVF 1 - Dag 8)

Lilla Knyttet har haft tur, hon har knappt stött på en enda biverkning. Jag kan nu lägga till ännu en på min lista... sömnlöshet. Några nätter nu har jag vaknat runt 5 och sedan inte kunnat somna om igen på 1-2 timmar. Hur kul e de när klockan ringer kl 07.15!

Igår kväll upptäckte jag att jag fått en brun flytning i mina trosor. Imorse kom det en brun sörja när jag gick på toa... jag har börjat känna av en svag molande värk i tjejmagen och det sticker och gör ont på ett konstigt vis på vänster sida i tjejmagen när jag rör på mig... antar att de e spraymensen som spökar. Hoppas att den kommer i helgen så jag slipper vara på jobbet när den satans mensvärken sätter igång.

Jag går fortfarande och oroar mig för att jag inte får i mig rätt mängd spray. Tycker att jag knappt känner nått i näsan när jag sprayar...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Update:
Satt 30 min i kö för att få prata med någon på kliniken ang Synarela och Ibumetin/Ipren... men efter 30 min orkade jag inte sitta i kö mer och la på. Vågade inte chansa så jag stoppade i mig 2 Alvedon istället.

Helt otroligt! Jag tog 2 Alvedon strax innan lunch och nu har jag inte alls ont längre! Sista gångerna jag tog Alvedon när jag hade mensvärk så hjälpte dem mig inte alls. Nu e oxå den lilla lilla blödningen dessutom röd istället. Bra!

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0