Spraydag 7 (IVF 1 - Dag 7)

Nu har jag spayat Synarela i en hel vecka och det har faktiskt gått mycket smidigt. Jag hoppas verkligen på att det fortlöper på samma smärtfria vis genom hela behandligen.

Biverkningar som jag upplevt är ännu ganska minimala. Inatt var väl den värsta natten so far... jag vaknade flera gånger av att jag var totalt genomsvettig och att platsen i sängen där jag låg var helt blöt, sen när jag bytt plats från den våta till den torra sidan av min sänghalva så har jag fryst nått så in i norden!
Jag får även "hot flashes" lite titt som tätt under dagen, blir super varm ett kortare tag och när det väl går över fryser jag som bara den! Så min tröja åker konstant av och på här på kontoret. =P

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: Lilla Knyttet

Jag har sluppit de värsta biverkningarna. Möjligen är jag mer gråtmild och har lite mer humörsvängningar. Men inga vallningar som jag trodde att jag skulle få.

2010-01-29 @ 08:22:23
URL: http://lillaknyttet.wordpress.com
Postat av: SmultronEtt

Lilla Knyttet:

Vilken tur du har! Även om mina biverkningar inte e så farligt jobbiga som jag trodde att dom skulle vara så hade det ändå varit skönt att slippa dem. Humörsvängningarna klarar jag mig helst utan... usch, jag skulle bli en sån fruktansvärd häxa då! hehe.

2010-01-29 @ 10:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0