Spraydag 4 (IVF 1 - Dag 4)

Idag är jag riktigt riktigt trött... vet inte om de e en biverkning av sprayen eller om de e de att jag var ledsen igår när jag gick och la mig?

Mannen min sa nått riktigt dumt och egoistiskt igårkväll som jag blev mycket ledsen över. Jag försökte verkligen att inte gråta eftersom jag nästan alldeles precis hade sprayat näsan full med Synarela... de gick inte så bra, jag grät och svalde ner det mesta av sprayet i magen plus att näsan började rinna. Han upptäckte ganska snart att han verkligen sårat mig och bad om ursäkt för vad han gjort och hur egositiskt han hade tänkt...

Det är nog 2:a eller 3:e gången jag blivit såhär ledsen av något mannen sagt, gjort eller inte gjort sen vi fick veta att vi tillhör gruppen ofrivilligt barnlösa. Jag är verkligen i behov av att ha hans fulla stöd... men ibland känner jag mig så ensam, som om det bara är jag som går igenom allt detta på egen hand.

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0