Spraydag 31 - Sprutdag 11 (IVF 1 - Dag 31)

Nu när jag tagit sista puregoninjektionen (!jippi!) så fick mannen min prova att sticka sig själv i magen med en utav de oanvända nålar som blivit över. Jag trodde allt att det skulle ta tid för honom men han tog allt mod till sig och stack sig direkt! Imponerande! :) Sen sa han att han faktiskt var nervös inför sticket men eftersom han inte behövde injicera nått så kändes det inte lika läskigt.

Så sista sprutan med puregon är alltså tagen och imorgonbitti är det även sista puffen med synarelasprayet, sen är det ägglossningssprutan kvar som jag ska ta imorgon kväll kl 20.00! Jag ser verkligen fram emot att få vara läkemedelsfri!

Jag börjar bli smått nervös för äggplocket... det gjorde ganska ont när jag gjorde kontrastspolning av mina äggledare... hur hemskt kommer då inte äggplocket att kännas?!?!

Note to self: ampull 3 - dos 3 (sista dosen)

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: M

Heeeeej



Nu va det värsta gjort för min del, och det gick mycket bättre än vad jag förväntat mig. Så jag hoppas det går lika bra för dig, om man får mer ont kan man be om mer morfin så du borde inte ligga och ha enorma smärtor! Det kommer gå superbra för dig oxå! VI KLARAR ALLT!!!

håller mina tummar för dig oxå, och det ska bli spännande att läsa sen hur du tyckte att det va!

Kram M

http://ledsenihemlighet.blogg.se

2010-02-22 @ 18:00:49
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0