Spraydag 30 - Sprutdag 10 (IVF 1 - Dag 30)

Dagens spruta - spruta nummer 10 - tog jag undertiden som jag kollade på filmen "28 weeks later" precis när helikoptern köttar alla infekterade med sina roterblad... hehe, blodigt värre!

Nu är det bara en till Puregonspruta kvar att ta sen är den Ovitrellesprutan på Måndag kl 20.00. SÅ SKÖNT!
Sprayet slipper jag oxå snart! :)

Oj så mycket snö det har kommit idag! Och de ser inte ut att sluta heller! Hoppas vädret e bättre på onsdag när vi ska till sjukhuset för äggplock.

Nä, nu måste jag lägga mig... mina ögon börjar gå i kors.

Note to self: ampull 3 - dos 2

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: LinaEmilia

Håller tummarna för att allt går bra! Jag är inne på min tredje IVF-behandling och har fortfarande inte ens kommit så långt som du. Massor med saker som strulat, men nu har jag bestämt mig att det ska gå hela vägen!

2010-02-21 @ 22:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0