Spraydag 27 - Sprutdag 7 (IVF 1 - Dag 27)

Sådär! Nu var den sjunde sprutan tagen! Mannen påpekade att det gick som en dans idag för jag gjorde det snabbt och utan att tveka. Man har ju liksom typ fått in rutinen nu. ;-)

Jag känner mig handikappad av att ha så många ägg. Det gör ont när jag sätter mig för hastigt på stolen eller i soffan. Ibland måste jag dra ner på mitt tempo när jag går för att det känns i äggstockarna och nu när jag stod och tvålade in mig i duschen tog det emot och smärtade i magen när jag lyfte upp mitt ben. Jag känner värken från båda sidorna och ungefär jämnlikt mycket. Hoppas verkligen att det ser så pass bra ut på VUL och blodprovet på fredag att jag får ÄP i början på nästa vecka! Pallar inte att vänta mer nu! :-)

Note to self: ampull 2 - dos 3

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: M

Hoppas vi får varsitt datum för äggplock imorgon!

Ska bli grymt spännande!

Tänk om vi skulle få samma datum ;)

Jag hoppas oxå på att det blir i början av veckan, man orkar verkligen inte vänta mera nu!

Lycka till imorgon så hörs vi om resultaten ;)

Kram M

http://ledsenihemlighet.blogg.se

2010-02-18 @ 11:29:23
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0