Spraydag 25 - Sprutdag 5 (IVF 1 - Dag 25)

Om 20 min e de dax för spruta nummer 5. Nu e de byte till ampull nummer 2.

Jag har redan blivit stucken idag... i armen... var iväg och tog min andra dos Engrix - Hebatit B inför resan. Sticket kände jag inte alls men själva injektionen var horibel!

Usch, imorgon ska vi upp tidigt för att köra till kliniken igen... 05.50 kommer klockan att stå på när den väcker mig ur min skönhetssömn.

Ska bli intressant att få se om mina ägg är på g och om dom verkligen "sköter sig". Jag har haft känningar i både vänster och höger sida nu så nått måste ju vara på gång.

Blää... så är det ju blodprov igen. Förra gången jag var där kan jag inte påstå att sköterskan gjorde ett speciellt bra jobb. In i båset, inget hej... bara till att slå sig ner, jag rabblade upp mitt person nummer och namn, grov nål, våldsamt stick, på med plåster och hej då... sen var jag öm i armvecket och därefter fick jag värsta blåmäket som skiftade i alla möjliga färger. Hoppas det går lite bättre imorgon, en snällare och mer varsam sköterska hade varit trevligt.

Note to self: ampull 2 - dos 1

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0