Spraydag 19 (IVF 1 - Dag 19)

Igår bytte jag till sprayflaska nr 2 och allt rullar på som vanligt. Känner mig trött och har en svag aning av huvudvärk och illamående som jag försöker få bort genom att dricka mycket Ramlösa. *klunkar i mig lite till*

Imorgon ska vi upp tiiiidigt! Vi kommer köra hemifrån vid 06.30 för att, som läkaren på kliniken sa, "hänga på låset" för blodprov vid 07.15. (Min klocka som vanligtvis väcker mig 07.30 kommer alltså att ringa kl 05.45 istället... usch och fy!) Efter att dom stuckit mig i armen ska jag sen till kliniken för VUL. *nervös*

*Suck* Jag har fått en massa finnar i ansiktet.... ännu en biverkning av sprayandet?

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0