Spraydag 15 (IVF 1 - Dag 15)

Spraydag 15 - Inget nytt, inget märkvärdigt.

Ok, en liten grej... idag, typ sista dagen med de eftersläntande mörkbruna "blödningarna" som innebär slutet på mensen (i vanliga fall) var det plötsligt en ljusröd blödning på pappret när jag torkade mig. Detta hände även de övriga gångerna som jag besökte toan idag. Nu verkar det dock vara borta. Funderar på om de kanske har med irriterade slemhinnor i underlivet att göra? Ännu en biverkning?

Just de, har ju även haft konstiga stickningar och svagt molande värk i tjejmagen från och till idag... vet inte alls vad detta kan vara.

Jaja, annars är allt bara bra som tur är vilket jag är väldig glad över!
Hoppas att det är dax för sprutorna snart! Det får jag reda på på Onsdag. *håller tummarna*

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Hoppas att det blir start på onsdag.

2010-02-06 @ 09:46:28
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0