Spraydag 14 (IVF 1 - Dag 14)

När man tala om trollen...
Inatt sov jag i stort sett hela natten utan täcke, jag som oftast fryser och måste ha en extra filt! Jag hade en vallning som höll i sig i fler timmar! Guuud så jobbigt! Jäkla kärringbrasa!! >_<

 

Antar att det kan vara för att jag tog dosen som jag misstänker att jag glömde igår kväll när jag kom hem från jobbet vid 19.30 och sen tog min vanliga dos kl 01.30.

 

Idag ska jag skriva ut en kalender som jag ska sätta upp i badrumsskåpet där hemma. Det var Mannens idé så jag kan hålla bättre koll på sprayningen genom att sätta små kryss i kalendern.

 

¤ SmultronEtt ¤


Kommentarer
Postat av: Lilla Knyttet

Jag markerar mina sprayningar på asken till Synarelan. Där finns det små rutor att kryssa i. Sen blir det intressant när jag sprayar men glömmer att kryssa... ;)

2010-02-05 @ 07:39:26
URL: http://lillaknyttet.wordpress.com
Postat av: SmultronEtt

Lilla Knyttet:

Jag markerar oxå på paketet men har en tendens att glömma det. Därför har jag nu tejpat upp en kalender på insidan av spegeldörren i badrumsskåpet så att jag påminns att ta mitt spray samt att markera varje morgon kväll när jag gör mig klar för dagen eller kvällen. Fungerar jätte bra so far! :)

2010-02-05 @ 12:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0