Spraydag 13 (IVF 1 - Dag 13)

Hmm... igår tror jag att jag glömde bort att ta sprayet innan jag gick och la mig. Jag har inget som helst minne av att jag sprayat... inte heller om jag verkligen kanske har gjort det?! De är helt blankt! NADA!

Igår när jag kom hem hade jag en fruktansvärd huvudvärk. Jag hjälpte mannen min med att göra röran för laxen som skulle in i ugnen medans han plockde ur och satte i diskmaskinen. Jag åt knappt nått för att jag var så trött och för att det kändes som om huvudet skulle explodera! Mannen ville se filmen Det Femte Elementet, jag har sett den flera gånger så jag sa att de var ok för honom att kolla på den så kunde jag få sova i soffan. Jag orkade hålla mig vaken ett tag och när vi sett ungefär halva filmen gick jag iväg för att sätta in den överblivna maten i kylen, jag tog även två Alvedon för att jag inte stod ut mer med huvudvärken... och det är just här som jag kanske tog mitt nässpray... Jag sov genom halva filmen och när den var slut gick jag direkt in och la mig... och även här kanske jag tog nässprayet! SHIT de e verkligen helt blankt!!!

Så hur gör man när man missat att ta sprayet? Och vad händer i kroppen?!
Fan, nu har jag ännu en grej att oroa mig över! *suck*

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0