Spraydag 12 (IVF 1 - Dag 12)

Tänk ändå vad tiden går fort! Det är ju redan tisdagen den 2 Februari! En hel månad har redan swichat förbi i år 2010, och om en vecka ska jag äntligen få veta om allt är som det ska! *nervös*

Nu har jag sprayat i 12 dagar och det går hur bra som helst. Jag känner inte av några biverkningar längre vilket är riktigt skönt. Men så poppar såklart en liten fråga upp i skallen... är detta rätt eller fel, ska det verkligen vara såhär?! Usch att man aldrig bara kan lägga alla tankar åt sidan och bara låta det som sker ske!

Jag e så tött på mitt oroande... *suck*

¤ SmultronEtt ¤


Kommentarer
Postat av: M

Hejsan, hittade din blogg idag och tänkte bara säga hej ;)

Vi ligger riktigt lika du och jag i tid för sprutstart...jag börjar förhoppningsvis den 9:e feb ;) ska bli kul att läsa hur det går för dig!

Mvh M

http://ledsenihemlighet.blogg.se

2010-02-02 @ 21:19:23
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: SmultronEtt

Hej M:

Kul att även du hittat hit! Det känns lite tryggare och lugnare att ha fler omkring sig i samma situation. Verkar ibland som ingen annan förstår vad man går igenom.



Spännande att vi ligger så pass lika för start med sprutorna! De ska verkligen bli kul att följa dig! :)



Kram!

2010-02-04 @ 10:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0