Spraydag 11 (IVF 1 - Dag 11)

Dagarna rullar på och så även sprayningarna.  :)

Snart... den 10/2 är det dax för blodprov och VUL. Hoppas då att jag är så pass nedreglerad att jag snart därefter kan påbörja behandlingen med Puregon.

Spraymensen är lustig, blöder knappt alls. Jag blödde inte speciellt mycket på lördagen (Spraymens dag 1 - 30/1 - spraydag 9) och nästan inget alls igår. Skumt, ska de vara så?
Men hmm.. den vanliga mensen brukar dock uppträda lite på samma vis... först miniblödningar några dagar innan beräknad mens, dagen därefter kommer den helvetes kraftiga mensvärken och kanske bara någon liten blödning, när väl mensen går igång blöder jag lagom mycket just första dagen och dagen efter avtar det för att komma tillbaka med mycket mindre blödning i 1-3 dagar därefter...

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Då är det inte många dagar kvar till VUL. Håller tummarna för dig.

2010-02-02 @ 19:12:50
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: SmultronEtt

Fru barnlös:

Du är för söt, tack snälla!

2010-02-02 @ 20:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0