Gråtmild... snyft...

Jepp, jag har gått och blivit gråtmild... ibland bara bubblar tårarna upp för nästan ingenting. Ok, jag storbölar ju inte de mest bara rinner små ostoppbara tårar från mina ögon. Jag hörde en låt här om dagen som påminde mig om min och mannens vistelse i "landet lång långt bort" och då kom tårarna. Nu läste jag ett inlägg i en IVF-blogg om hur illa den gravida tjejen hade blivit behandlad på sjukhuset av läkaren där... och whoops så kom tårarna.

Så nu lägger jag alltså även med gråtmild på min lista med biverkningar som Synarela-sprayet gett mig.
  • Vallningar dagtid - Check
  • Vallningar natttid - Check
  • Trötthet - Check
  • Gråtmild - Check
Jag har inte känt av vallningarna på ett tag nu och som tur e är dessa bivekningar som jag upplever ändå väldigt milda... just nu i alla fall, 13 dagar in i behandlingen.


¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Skönt att du inte känner dig så ensam längre. Jag hittar nya bloggar i stort sett varje dag om människor som längtar efter barn och kämpar på olika sätt för att få dom. Vi är fler än man tror.

2010-02-03 @ 19:00:16
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0