Denna oro! :(

Ännu har ingen ringt från kliniken och jag sitter nu här och oroar mig extremt mycket över att sjuksystern som tog mitt blodprov på sjukhuset missat att mitt prov var markerad som Akut... eller att min läkare kanske glömt att ringa. Kl är 14.40... och jag tror att personalen på kliniken slutar vid 16 eller 17, så visst, jag kanske bara oroar mig i onödan. Det kanske heller inte är hela världen om jag får vänta en dag extra på att börja med sprutorna, men ändå... jag vill ju så gärna börja idag! :(

Dumt att kliniken bara har telefontid mellan 8.00 - 11.30! Maila kan man inte heller göra... GAAAH!

_______________________________

Uppdatering kl 16.10
Fortfarande ingen som ringt mig... *besviken*

_______________________________

Uppdatering kl 17.55
Nä, ingen har ringt... jag har gått här och väntat med små attacker av oro, yrsel, illamåede och ibland även med tårarna väntandes precis i tårkanalerna. Vad gick snett? Varför ringde dom mig inte?! Vad har hänt med mitt blodprov? Har någon slarvat bort det? Jag mår faktiskt inte alls speciellt bra just nu.... *ledsen*

_______________________________

¤ SmultronEtt ¤

Kommentarer
Postat av: M

Fy fasen !! Usch kan bara tänka mig hur du gått där och väntat idag oxå ringer ingen :(

Så borde det inte få gå till. DÅLIGT!!

En dag extra i den här ivf karusellen är ju som en hel månad!

önskar & hoppas att du får börja imorgon i alla fall, du får inte halka föör lång efter mig nu ;)

Kram M

http://ledsenihemlighet.blogg.se

2010-02-10 @ 17:38:45
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0