Tillväxt UL

I torsdags var vi på tillväxtultraljud för att se hur stor bebisen blivit. Detta är nått som görs på alla bebisar som kommit till via IVF.

Bebisen sov nog för h*n låg så snällt o stilla under undersökningen. Vi fick med oss en bild där bebben håller handen på näsan. :)

Allt såg fint ut. Vårt mirakel väger något mindre än genomsnittsbebisen som ligger på 2008 gram i vecka 32+1. Vår underbara lilla bebis väger 1935 gram, en differens på 3,6% men helt normalt.

Jag trodde faktiskt att vår bebis skulle vara någon större i och med att mitt SF mått ligger något högre än genomsnittet för det har barnmorskan sagt... men nepp så var det inte.

Funderar på om jag kan göra nått för att få bebisen att hålla rätt vikt... ska jag äta mer kanske, är ganska dålig på att äta...

Idag är jag i v 32+5 = Inne i vecka 33!

¤ SumltronEtt ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0